Angående kläder från gekås...

Vi som bor nära gekås (jag menar alla som har 3 mil eller närmre dit) har alltid haft en slags konversation.

Vissa kallar det fattigt att köpa kläder på gekås:
"Har du inte råd med bättre?"

Vi andra:
"Billigt och snyggt som håller länge, what's the fucking problem?"

Men grejen är den att jag skiter i om dem kommer från gekås, H&M eller JC.
Sitter dem skönt och passar min stil så skiter jag fullständigt var dem är ifrån.
Och jag kanske inte vill lägga över sjuhundra spänn på ett par byxor jag växer ur på ett par månader.

Ni får gärna "slösa" dem pengarna, det skiter jag i. Bara ni inte kallar folk fattiga för att dem inte lägger så mycket tid och pengar på saker man kan få för under halva priset.

Jag tror fan alla mina byxor är från gekås... förrutom dem jag fick från Emilia och Jannika.

Pöss.

Kommentarer
Postat av: yasmine

Go Frida! håller helt med, nästan alla min kläder kommer där ifrån. Är jag fattig eller :( buhuuu! Men jag är nöjd med de kläderna jag har ;)

2010-04-11 @ 19:47:22
URL: http://yasmine.se

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0