Evening on a TÖRSDAG

Did you miss me a lot? Did you "forgot"?


Nu ska jag koncenterar mig lite och skriva ett någelunda normalt inlägg.
I morgon händer det en del...
Jag ska ta kort på No'n med Maartin and sleepingViktor.
Vi har extremt mycket läxa på tyskan, antar jag? Jag har ingen aning. Keine ahnung.
Sen händer det nog inte mer i skolan, som jag vet nu...
Sen ska jag och mamma till gekås och sen ska vi hämta Erik (= slut på friden).
Efter det blir det nog fredags mys med familjen eller Marita som kommer hem från Norge i morgon.
På lördag blir det kanske bowling med Jennifer, Ellen och Linnéa I guess.
På söndag vet jag inte vad som händer, ska nog städa mitt rum.

Ja det var min helg det.

Nu är jag inne på twitter, har skaffat det nu.
Vet inte riktigt varför men det är nog najs.

Det är väldigt varmt på mitt rum, A little bit tough.
Nej nu ska jag nog knyta mig och drömma sött.
Ha det gött!
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0