That's the thuesday. :)

"Lillasyster: Vanligt normalt jävla banger, i liten skala!"


Jahopp, nu ska jag skriva om dagens högpunkter:
* Fixade till den stora, 2åringa, mögliga glasburken som stått i No salen. Nu är det frisk och fräsch miljö där inne nu.
* Skriver om våra favoritlåtar på musiken, min blev: Sorry for Everything - Dead By April... NAJS :)
* Jag och Marita åkte till Varberg för lite shopping i regnet.
* Mina pengar har inte lagts in än
* Det var utförsäljning på Bikbox, allt i affären för 30 spänn!
* Hittade ursnygga örhängen på Ur&Penn:
:)
Syns inte så bra, men alla som sett Suzannas gitarr fattar att det är två exakta kopior av den, fast i liten skala :)
Älskar dom! Tack Marita!
* Åt pizza idag :)

Ska sätta mig och spela lite gura nu, träna på tyskan och får se vad som händer sen :)
Ha det jätte bra!
//

Kommentarer
Postat av: elisabeth

Väldigt fina örhängen och foto

2009-09-03 @ 20:18:28

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0