Peace One Day?

Visste du det?
Att det är "Peace one Day" idag?
Det är inte krig någonstans alls idag, på hela jorden.
Ganska coolt faktiskt.
Men jag förstår inte varför vi ska göra fredsduvor och måla på lakan för det?
"Det är tanken som räknas", varför kan vi inte bara tänka på det istället?
Jag tycker det var extremt meningslöst att överhuvudtaget gå till skolan idag.
Fast Robin livade ju upp det lite, tack för det Robban!
PEACE ONE DAY
haha jag har humor! ^^
Robin är han till höger.
I alla fall.
Så jag har "tagit kort på fred" så att säga.
Egentligen gick vi mest runt och skrattade åt Robin men det är ju ungeför samma sak.
Här är en bild:
ffefefefe
Nu kollar jag på The simpsons!
Btw så är jag trött, ha det bra nu!
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0