Kanske dags?

Nu efter Innebandyn och innan jag ska kolla på House så tänkte jag skriva lite.

Innebandyn:
Jag hade inte direkt förväntat mig något men jag blev ändå besviken.
Den ena var sur och de andra bara.... osociala.
Träningen var hård och grymt seriös.
Så man tappade nästan suget.
Alltså  förra året på våra träningar med det laget var mycket flamsigare, alla skratta och det gjorde innebandyn rolig, det var därför man såg fram emot det.
Denna nya, var extremt seriös, hård och allmänt tråkig i min mening.
Förra året tränade vi 1 timme en gång i veckan.
Nu blir det först en och en halv på onsdagar och sen två timmar på fredagar.
Stor förändring.
Jaja, jag ska gå ett par gånger till för att få känna på det ordentligt.
Sen tror jag att jag kommer sluta, det känns så nu.
Men vi får se.

Efter innebandyn:
Jag var sjukt trött, åkte hem och klev rakt in i duschen.
Jag gav tillochmed mitt hår en inpackning.
Skönt.
Sen har jag kokat morötter och ätit skinkrulle.


I morgon är det Surströmnings skiva.
Najs bajs, trots att jag inte äter surströming.
Hoppas bara att Mikael eller David kommer, dom är bäst!

På söndag blir det till morfar och fira honom.
Grattis morfar <3

Sen får vi se vad som händer men nu ska jag sätta mig och kolla på house och drömma om en viss kille....

Is tha man

Ha det //

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0