Humörsväningar

Är trött och har ont i huvudet.
Men eftersom jag nyss läste kommentarerna så stog det att en person ville att jag skulle lägga upp en bild på min tatuering och skriva lite.
Jag lade upp en bild på den för ett tag sen men här kommer en ny:
;D
Suza har tagit kortet, mycket bra gjort tycker jag.
Dock syns den inte så mycket så här kommer en inzoomning.
:D
Inte särskillt bra kort, I know, tog det med webbcamen.
Men i alla fall nu får jag väl skriva lite om historien och sånt?

2008.
Jag var hos (var med här nu) min mammas kompis barn och firade hennes födelsedag.
Tydligen hade (häng med här nu) min mammas kompis barns kompis tatuerat min mammas kompis barn.
Alltså hon som fyllde års brors kompis hade tatuerat henne på handen.
Jag blev extremt sugen på en tatuering då.
Så när Vera (mammas kompis) undrade vad jag ville ha i födelsedags present så sa jag såklart TATUERING.
Vera var tveksam men när jag frågade mina föräldrar sa dom: "Ja... varför inte...?"
Så den 24 Maj 2008 kom Benny hem med sin hemmabyggda tatueringsaparat.
Det tog 45 minuter (cirka) sen var den klar.

Motivet?
Varför jag valde just ett hjärta?
Jag kan säga den en sak, det var skit svårt att välja motiv.
"Jag ska ha den hela mitt liv... absolut inget namn.... inga färger.... något som jag gillar..."
Jag tittade mig omkring och såg hela min hjärtan-prylar-samling.
HJÄRTAN! slog ner i mig.
Jag har samlat på hjärtan saker sen jag var barn, det var bara att jag började med det.
Det är nog den ända samlingen jag har fortsatt med.
Så jag sökte på hearts.
Jag visste inte vad Tribal var så jag letade vidare och så hittade jag den här.
Min tanke var: "Varken för tufft eller för mesigt."

Så den blev det.
Jag är nöjd.
Jag gillar den.
Var det ett bra "svar" Emma?

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0