Fredag.

Tjoho.
Skola.
Jippe.


Men man knalla på.
Det hände väl inget speciellt, jag var nog bara mer flummig än vanligt, men det märktes kanske inte.
Det har regnat hela dagen om inte var det 5 sekunders mellanrum.
Jag ska snart gå och ge Molle, i nästa uppehåll...
Glömde/hann inte det igår, åkte ju till stan efter skolan och sen till Marita till sena kvällen.
Men trevligt, det var det.
Ska nog jobba vidare med alla mina tre olika noveller jag håller på med just nu.
Den senaste jag började på (igår) verkar faktiskt ganska spännande.
Inte lika tråkig som alla mina andra som bara handlar om kärlek, det kommer denna nog med göra i och för sig men den handlar om mycket mer samtidigt.
Jag skrev det för hand.
Ska snart skriva in den här...
Så det kanske kommer i ett annat inlägg, senare.
Vi var och hämtade Erik innan, nu är det slut på friden.
Och nu vet jag hur det känns att vara yngst på riktigt.
Henrik jobbar och har bilkörkort.
Erik bor på internat och övningskör.
Jag... får inte ens köra moppe.

Det är mer än det, jag kan bara inte sätta fingret på vad, jag skriver nog när jag kommer på det.

Kräftskiva i morgon!
Någon som vill hänga på, alla blir bara glada då! :)
Kors det rimma... det tänkte jag inte ens på.
I alla fall ska jag nog göra absolut ingenting nu, bara mysa med något trevligt på tv och cola i glaset.
Kanske lite popcorn, ja ni fattar! :)

Tjosan i tr....
//

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte fixa en header?

2009-09-04 @ 18:33:17

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0