Fredag, det var på tiden!

Nu går the simpsons på tv och här sitter jag... lite fundersam och besviken.

Hade trott att jag kunde köpa allt jag behövde idag, med mamma.
Men nej.
Vi hade inte råd.
Jag hade även kollat in en skinjacka som jag mycket, mycket, mycket gärna ville ha men det fanns ingen i min storlek, sånt blir man bara helt jävla förbannad på!
Men jag fick köpt det här i alla fall:
^^
Jag hatar färgen på hårinpackningen, rosa.
Jag hatar verkligen rosa.
Men det fanns ingen annan inpackning och jag behöver det verkligen.
Jag har precis lagt över takidalåtarna på datorn nu, det låter så jävla underbart.
Nu ska jag kolla klart på the simpsons och sen blir det nog...  något skoj...

Jaja det är helg!!

Ha det bra! //

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0