Fokusera och mycket mera.

Jag har inte skrivit på hela helgen så jag tänkte att det kanske var dags.
Inte för att det har hänt så mycket att skriva om men ändå.
Igår vaknade jag runt 11 och bara väntade och höll på.
Jag kollade på Wild Child och försökte hitta en skjuts till Ullared för jag och bruttorna skulle på bio i varberg.
Men till slut gick pappa med på att köra mig, om en halv timme.
Så jag fick snabbt leta upp kläder och hoppa in i duschen och göra mig lite fräschare.
Sen fick jag vara hos Jennifer tills Gruppen började samla sig och bussen kom allt närmare.

Vi åkte till Varberg och gick och köpte biljetter till Prinsessa direkt och sen slöade vi runt och köpte godis osv till filmen började.
Den var jättebra!  Och inte så vanlig häller, det var bara en sak man kunde lista ut men det listade man inte ut förren precis innan det hände så den var lite oförutsägbar, vilket är skönt, en film som sticker ut.
Se den vettja.

Sen gick vi och åt pizza men av någon anledning orkade ingen av oss äta upp, vi hade nog vräckt i oss för mycket godis skulle jag tro.
Sen slöade vi runt men när vi hade ringt efter skjuts så började såklart folk röra på sig och det hände någonting.
Bajs.
Jaja, vi åkte alltså hem till "kära" Ullared och slöade ännu mer där och sen kom pappa och hämtade mig.

Idag skulle jag träffat Mimmi men hennes moppe hade fått punka, lite synd men vi ska ses om två veckor.
Sen har jag inte gjort så mycket, kollade på en dokumentär om världens smartaste grabb. Han var sju år när han opererade en tjej för första gången, då var hon 8.
Wow, wow.

Sen gick jag och Molle ut och tog kort.
Najs bajs, orkar dock inte lägga upp några.

Nej nu ska jag kolla på extrafilm.se och se om jag kan fixa en tavla till min kära faster Lillemor.
Det var ett bra tag sen jag lovade henne en nämlich.
Ja ni får ha det så bra!
//

Kommentarer
Postat av: A L E X A N D R A S B L O G G

jag bad inte om din åsikt och jag sa aldrig att de bara var GRISAR

2009-09-14 @ 18:56:44
URL: http://busiiigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0