Eftermiddag.

Innan var jag hyfsatt glad, nu är jag sur och besviken.
Det vände på någon sekund.
Eller ja, efter jag hade läst en kommentar.
Nej jag ska inte gå in på det, för jag kommer bara bli riktigt förbannad och det leder inte till något.
Jag satt "ensam" i bussen och tänkte med Milow och Dead By April i öronen.
Jag upptäckte att jag är lättpåverkad av omgivningen.
Jag tänkte först väldigt länge på vad min gitarrlärare sa och då kom jag på mig själv att bry mig mycket.
Trots att jag kanske beeter mig som en tjej som inte bryr mig i fall någon gör något eller sådant som andra hänger upp sig på så gör jag det.
Men vänta.
Låter jag alltid så där egoistisk på mina blogginlägg?
Jo det jag ville komma till var att vi inte tänker på hur mycket vi påverkar andra.
Alltså, Robin kanske tog illa upp när jag inte pratade med honom när vi satt brevid varandra i bussen men han var ju inte så social häller.
Men om man går runt och är ledsen eller bara jävligt sur så kommer nog de flesta omkring en att vara lite sad to.
Men tvärtom, om man går runt och är överdrivet glad kommer nog de andra bli glada med.

Ja vi påverkar nog olika personer mycket.
Nu ska jag ladda ner (?) Soptify, men vi får se hur det går.
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0