Det är klart.

Självklart är det skitfint väder när man är sjuk.
Och internetet fungerade inte.

Så hela dagen var jag helt rastlös och softade till klockan 12 00, exakt faktiskt.
Därefter gick jag ut och tog in posten sen tog jag kort, plockade plommon och satt och sofftade på altanen.
Har inte lagt in bilderna på datorn än så tyvärr kan ni inte få se dom, men jag blev ganska nöjd.

Imorgon blir det kanske skola för mig, men jag skulle tro det.
Jag tror jag har fått svininflensan men jag vet inte... ^^

Jag sitter här och tittar på nyheterna och tycker att det är väldigt lustigt med det dom säger.
"3 spädbarn smittades av en antibiotikaresistet bakterie."
I House sa House själv att han inte tänker behandla med antibiotika lika mycket eftersom då kommer fler och fler bakterier bli resistenta mot det.
Det sa han i första säsongen, alltså 2004.
Även om det var i en dramaserie så hade han rätt redan då.
Med andra ord visste många människor det redan 5 år tillbaka.
Folk är nog för tröga för att ta det allvarligt.

Nu pratar dom om mobiltelefoner och reglerna för sådana i skolan.
Jag bryr mig faktiskt inte.
Mobilen ligger ju bara i fickan, hela dagen?
Och om man har en regel som heter: "Stäng av mobilen under lektioner" så kommer det inte hända någon skillnad alls.

Nu pratar dom om svininflensan vaccinet.
Det finns kvicksilver i det.
Kvicksilver som har varit förbjudit i Europa i många år.
Som vi även kan bli mycket sjuka av.
Ja hejhopp! Vi vaccinerar oss mot en sjukdom och får en annan av vaccinet! Vad sägs om det?
Nej tack.

Jaja, jag får väl se, jag tar den om jag får den, annars tror jag inte det.

Nej nu ska jag äta pannkakor.
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0