Det är inte såhär jag vill ha det!

Nu sitter jag här, en lördagskväll, på vintern, i ensamheten och kollar på tv.

Jag sitter alltså inne, en lördagskväll.
Jag!
Det är ju helt okej om man har någon att mysa med men jag är ju helt ensam.
Jag kunde ju varit på fest hos Gunilla och Peter, men jag fick nog av dom innan på "Oskulden från Fegen".
Den var jätte bra! Den fick tillochmed mig att skratta, jag menar det är svårt.
Av någon anledning så skrattar jag inte åt faser och teater av olika slag, jag bara ler och njuter.

Nu kollar jag på en video på YouTube... jag ska nog sätta mig och kolla på Full Frys strax, jag fick ett plötsligt sug efter det.

Jag gillar att cykla. :)
Bara så att alla härliga, snälla och goá människor som läser detta vet det.

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0