22 september.

Yes.
Nu ska jag ge mig in på att skriva ännu ett blogginlägg.
Idag var det studiedag.
Så jag brände mig såklart.
Haha, jag skadar mig alltid på lov och studiedagar nämlich.
Jag stukade min fot på ett lov, jag stukade min handled på en studiedag osv.
Men idag när jag brände mig så bakade jag bröd.
Eller ja, jag var klar skulle bara ta ut bröden ur ugnen.
Så var grytlappen mindre än vad jag hade trott.
Så jag har ett brännsår på högerhand nu, inget intressant egentligen.
Sen har jag försökt städa mitt rum... och sortera tvätt.
Så nu kommer lite egopix:
cer
Lite besatt av solglasögon?
Jag älskar tröjan, det var min mormors när hon levde.
vfwrb
SMILE!
Älskar hatten, den är min!

Något mer jag har gjort idag?
Nej inte så, det tog ett par timmar innan jag fick dö på smärtan från brännsåret.
Fick gå runt med ett blött kallt papper på det hela tiden!
Har ni någonsin märkt hur fort ett våttkalltpapper blir varmt?
Jag har det, någon sekund tar det.
Just det, som ni ser på kortet har jag fortfarande kvar det strecket till vänster under näsan.
Fick det för någon/några vecka/veckor sen.
Minns faktiskt inte när, men jag rev mig nog själv på något vis och det brukar ju gå bort på ett klick men nej då.
Skit rivsår.
Jag har tänkt på att jag ska använda lite mer vita kläder, det är snyggt.
Jag grävde ner mig i svart för kanske ett halvårsen.
Var nog nere i en djup deprassion då om jag inte minns fel.
Så nu blir det ljusblått och vit för att matcha en toa jag har sett ^^.
Nu kollar nog hälften av Sveriges befolkning på idol, men inte jag! MOHAHA.
Nej men jag orkar inte, det är ju likt förra året.
Nu ska jag sätta mig med gitarren och träna på en Beatles låt.
Ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0