Walk me throw....

Ja...
Då har jag kommit hem igen.
Var nyss ute och åkte med mor lite hit och dit.

Vi var först på en marknad men det var inget sådär som jag kände att jag var tvungen att ha så jag köpte inget.
Sen åkte vi till kyrkegården i Fagered och kollade till mormors och min morbrors gravar.
Efter det åkte vi till stora feta Ullared och handlade kattmat.
Sen bar det av till Falkenberg och in på öppethus på den nya tatueringsstudion.
Dom hade fullbokat till juni nästa år! Det du! Och dom har knappt ens öppnat än.
Efter det blev det sista stoppet på Macks där vi åt kotletter och pärren (potatis). MUMS!

Så det blev en ganska bra runda.
Jag köpte ingenting till mig själv, förutom maten då.

Nej nu ska jag softa var det tänkt.
Ha det bra alla! :)




"Jag skriver ditt namn på det immiga fönstert
Jag kan skriva det utan att se
Jag har alltid lagt till ett hjärta
Nu vet jag ingenting

Innan var du den enda
Nu delar du plats
Jag vet inte
Jag kan inte tolka dessa känslorna längre

Kan du?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0