Skoldagen, lite snabbt.

Har kommit fram till att jag har ett starkt G i idrott... lyssna bara här: "Dina insatser/prestationer räcker utan tvekan till ett stabilt G-betyg".
Jag tolkar det som ett starkt G.

Annars har det inte hänt så mycket, bakade scones på hk'n. Blev väl... låt säga... smarrigt!
Evelina är i Maracko nu, sur på den tanten.

När jag kom hem väntade ett paket på mig och nu har jag äntligen fått min tröja!!!
XD
Som många nog har förstått älskar jag just den sortens tröjor.
(ursäkta den dåliga kvalitén på bilden, webbcam)
Har en i grönt, en i blått, hade en i brunt och nu har jag en i lila!
Dock var min jacka jag beställde slutsåld så jag blev sort of sad.
Well well.
Dagen blev helt underbar, bättre än förväntat. Låt allt fortsätta som de började!

Efersom jag tänkte att ni säkert har väldigt tråkigt, precis som jag så kan jag svara på ett "test".

41 frågor, vågar du?
Utseénde

1. Vilken ögonfärg har du: Blåa
2. hur lång är du: 170 cm
3. vilken hårfärg har du: blond, förtillfället ska nog blir mörkhårig pretty soon.
4. långt eller kort hår: knappt så det når ner till axlarna
5. piercingar i ansiktet: Nej men vill ha
6. vilken ögonfärg skulle du vilja ha: Blåa
7. hur lång skulle du vilja vara: 180 kanske ;) Fast jag är ganska nöjd med min nuvarande längd
8. vilken hårfärg skulle du vilja ha: Svart, igen.

9. vill du ha kort eller långt hår: Kort

10. skulle du vilja ha piercingar, isf  vart: Läppen

Senaste du

11. åt: scones
12. drack: Juice
13. du fick sms av och vad de stod: av Pappa "Jag har skjutit en jätte stor älgko!"

14. du skrev sms till och vad du skrev: till pappa "GRATTIS!"
15. sa: Hejdå
16. kramade: Jennifer
17. kysste: Ingen aning xD
18. du spydde: Förra året?
19: du skrattade: Innan idag

Kärlek

21. är du singel: Ja
22. när någon säger din första kärlek vem tänker du på då: hum... Jesper från Gävle
23. gillar du någon just nu: Ja

24. är detta ett seriöst förhållande? Vilket? Med den jag gillar? Vi har inget förhållande
25. vill du vara singel: Det går men nej tack
26. vill du gifta dig: Nej, inte tvunget
27.vill du ha barn? Kanske...

28. hur länge har ni varit tillsammans? Jag och vem?
29. är han/hon snygg? Ja.


alkohol.

30. har du drukit alkohol någon gång?  Yes
31. har du rökt? Aha ;)
32. är du beroende? Av?
33. har du rökt hash? Nej
34. har dina föräldrar kommit på dig när du rökt? Nej

Övrigt

35 musiksmak: Rock
36. sport: Skytte förtillfället
37. galen eller lugn: galen
38. har du någon gång hört att du sjunger bra: Yes
39. dricker du alkohol: Jodå
40. något speciellt du alltid har på dig varje dag: Ehm, nitbältet, armbanden, halsduken?
41. vad tänker du på just nu: Att dagen blir riktigt jävla underbar


Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0