Shoppa?

Jag vill shoppa.
Så förbannat, bara springa runt och köpa allt som faller en i smaken.

Men nej.
Jag spar pengar.
Tror jag?
Till ett nytt objektiv, som kostar pengar, så förbannat.
Närmare bestämt 3 190 kronor som jag inte har.
Eller jo jag har en del av det men inte ens tusen kronor.
Vi får hoppas på att man får en sådan, en moped och ett luftgevär när man fyller år.
Jag kommer inte få något av det, I'm sure.
Eller kanske en moped om jag ber och är snäll och tar traktorkortet.

Men jaja.
Jag sköt luftgevär idag.
Det gick verkligen skit, sänkte mig med 5 poäng.
Det är inte bra, inte bra alls!
Så jag var något förbannad när jag kom hem men mammas goda humör och soppa pigga upp mitt humör lite.

Tränar för fullt nu.
Bara armarna och benen men det är alltid något:
TRÄNA FOREVER
Har två såna blåabollar egentligen men jag suger på attt stå på ett ben på balansbrändan och jonglera med två bollar så det fick bli en.
Dem gråa griptränarna är Eriks så jag ska lägga in dom på hans rum i morgonbitti eller i kväll.

Kanske inte så särskillt intressant utan jag la mest upp det för att ni skulle tro på mig?
Haha xD
Jaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0