Sånt är livet.

Nu kommer det ett helt meningslöst test:

[ ] Jag är kortare än 170cm.
[x] Ibland tycker jag att jag är ful.
[X] Jag har många ärr.
[ ] Jag blir lätt brun.
[x] Jag skulle vilja att mitt hår var av en annan färg.
[x] Jag har vänner som aldrig har sett min naturliga hårfärg.
[ x] Jag har en tatuering.
[X en till] Jag vill ha en tatuering.
[ ] Jag är osäker över mitt utseende.
[ ] Jag har haft/har tandställning.
[ ] Jag har glasögon/linser.
[x] Jag skulle gå på plastikoperation om det var ofarligt och gratis.
[X] En helt okänd person har sagt att jag är snygg.
[ ] Jag har 2 eller mer än två piercingar.
[ ] Jag har piercingar på andra ställen än i öronen.
[x] Jag har fräknar.

FAMILJ
[X] Jag har svurit åt mina föräldrar.
[ ] Jag har rymt hemifrån.
[ ] Jag har blivit utslängd hemifrån.
[X] Mina biologiska föräldrar är ihop.
[ ] Jag har ett syskon som är under ett år gammal.
[ ] Jag vill ha barn nån dag.
[ ] Jag har barn.
[X] Jag har minst ett syskon.
[  ] Jag har fler än 5 syskon.
[X] Jag har mindre än 5 syskon.

SKOLA/JOBB
[x] Jag studerar.
[/] Jag jobbar.
[ ] Jag har somnat i skolan/på jobbet.
[ ] Jag gör nästan alltid mina läxor.
[ ] Jag har missat mer än en vecka av skolan
[  ] Jag underkändes mer än en kurs i fjol.
[x] Jag har stulit någonting från min skola/arbetsplats.
[ ] Jag har fått sparken.

SKAMLIGHETER
[X] Jag har sagt "lol" i en riktig diskussion. (:c)
[ ] Jag börjar ännu också gråta av Disney filmer.
[ ] Jag har pissat på mig av skratt.
[x] Jag har fört konstiga grisljud när jag skrattat.
[X] Jag har gråtit av skratt.
[X] Jag har limmat fast min hand i något.
[x] Jag har skrattat tills någon form av dricka har kommit ut ur näsan.
[x] Mina byxor har gått sönder på en offentlig plats.

HÄLSA
[ ] Jag föddes med en sjukdom.
[x] Jag har fått stygn på ett öppet sår.
[ ] Jag har brutit ett ben.
[x] Jag tränar regelbundet med något.
[ ] Mina tonciller har tagits bort. (...mina vadå?)
[X] Jag har suttit hos läkaren med en vän.
[ ] Mina visdomständer har tagits bort.
[x] Jag har genomgått en allvarlig operation.
[X] Jag har haft vattkoppor.



:D Enjoy?

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0