Så var det gjort.

Nu har jag gjort mitt dagliga arbete tycker jag.
Jag har sorterat tvätt, slängt ner till tvättrummet... osv.
Så nu sitter jag här och ska strax börja sortera min tvätt.

"På kvällen tar jag bort alla måsten och "min personlighet" samlas i en hög på golvet".

Nu börjar verkligen hösten komma känner jag.
Man blir frasig om läpparna, håret blir tovigt, man ömsar skin på fötterna... osv.
Men jag har mina knep för att hålla dem symptomen så långt borta som möjligt.
Tex mot frasiga läppar tar jag försvarets hudsalva som man kan köpa på apoteket.
Jag lägger på det på läpparna innan jag somnar på kvällen och sen klarar man sig hela dagen efter det.
:DTUMMEN UPP!

Mitt hår blir aldrig särskilt tovigt och det är jag glad för men det är nog för att jag just nu har väldigt kort hår.


Jag ska nog göra en riktig höst uppfräschning i morgon tror jag.
Jag behöver ju inte låta som kissie och skriva exakt vad jag ska göra men jag tror ni fattar.

Innan måndag ska jag har gjort mitt dagsverk för att få 300 kr till klasskassan.
Så man kan åka till Varberg i november.
Det är det verkligen värt, jag ser så jätte mycket fram emot det :)

"Allt du behöver veta finns inom dig själv..."


Jag funderar starkt på att bli piercare.
Sticka hål på folk är sjukt roligt.
Innan hade jag en tanke på att bli mäklare men jag vet inte, det verkar keligt.

DAGENS:

Ljud: surrandet från min dator som fläkten ligger emot något...
Mening: Ja.
Person: Kajsa
Klädsel: De vanliga (lila tröja, grön/olivgrön huvtröja, halsduk, headset, jeans, nitbälte, pumaskor)
Lycka: Se människor le
Sorg: Allmänt glad faktiskt
Sport: Basket
"Woops": åt bara en bulle, en godis, en macka och lite kvällsmat idag

Sist men inte minst!
Låt:

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0