Rosa Bandet


Sitter och kollar på rosa bandet galan just nu.
Eller ja nu är det paus men ändå.
Det är nästan sorgligt, han som hade mist sin ena dotter och fru i cancer var bara sorglig.
Hans andra dotter var sjuk i cancern med.

Så jag skänkte 100 kr till cancerforskiningen efter hans klipp.



I morgon blir det nog Varberg utan Miimieh :'( men kanske med Mari.
Men vi får se.
Ska köpa en jacka då för jag fryser sönder.
Får se om jag får köpt något annat med för jag vet inte om jag har pengar på mitt konto jag ska be pappa kolla nu ikväll tror jag.
Kanske får jag köpt lite hårfärg med men det är om vi stannar på gekås  men men...
Ni får gärna gissa färg :)


Halloween snart, vad ska alla hitta på?


Harre//
:DxD

Kommentarer
Postat av: marre

ja det var verkligen synd :'(

2009-10-29 @ 22:08:33
URL: http://ttypmarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0