Nu ljuger du igen.

Förstår inte hur du kunde göra så.

Nej jag skojade bara, jag är sjukt glad idag!
Känner mig lycklig.
Pontus, Erik J och Jennifer gjorde dagen bäst!
Jennifer har en viss teknik för att hänga på benet (?).
Aja, jag kunde inte sluta skratta!


Sen har jag inte gjort något speciellt direkt.
Jennifer fick tillbaka sin dator idag och inte jag :O
Fast den var inte lagad och om jag ska ha tillbaka den får den gärna vara lagad.
Jaja nu sitter jag här vid den gamla som jag iochförsig äger men ändå får jag inte lägga in msn på den så nu känner jag mig aningen handikappad.
Fast min msn funkade inte på min mac häller, hehe!
Well well, nu lyssnar jag på en väldigt rolig video eller ja... det har nog en hel del med humöret på dig och göra.
Fast grabben mobbar 95:or... :@ men det är lite dumt att han sjunger: "ni blir bara fler och fler!" aningen svårt att få fler 95:or?

"Fjortisarna alla borde ta livet..." hehe.
Jag hatar verkligen fjortisar jag har aldrig förstått meningen med den "stilen".
"SMINK, SMINK, SMINK!"
"ÅÅÅH Vah gör duh? Men dah? Du är tiieep såeewwwuu?!"
Haha jag bara skrattar, för ja, vad ska vi göra?

Att stoppa en epedimi är ju inte det enklaste men vi får hoppas att rockare eller något blir nästa "stil".

Jag länkar videon, klicka här.

Men annars har jag inget att skriva om... skriver senare ikväll... kanske om jag inte ska plugga och träna kanske?
Har iochförsig träningsvärk i armarna men men, that's life.
Kommer även en gammal bild som jag gillar (gammal och gammal men ni förstår!)
:D

Ha det bra alla//
xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0