Kors, jag har förändrats så det heter duga.

Ligger här och tittar på mitt enskilda skolfoto.
Jag hade dubbelhaka på det kortet ;)
Sedan 2004 har jag hängt upp mina enskilda kort varje år.
Så nu tog jag ner dom och tog kort.
;D
Längst till höger är från 2004 och så till vänster går åren :) Samma flin varje år dock sticker år 2005 ut lite
;)
Kolla skillnaden från förra året :O
xd
Hihi ;)

Nå väl, det kunde vart värre.
Fast mit hår blev väldigt gult.
2004 var jag ur söt! Lagom brunbränd... naaw.
Om man nu får vara så självisk.
Men whata hell det är ju min blogg.

Jag må säga att jag är på riktigt bra humör idag.
Skola, gick faktiskt riktigt bra.
Inga bråk eller sådant, sjukt soft trots matte prov.
Men det var nog längesedan jag gick från skolan med ett leende på läpparna.
Det var väldigt skönt.
Just nu finns det inget som tynger mig.
And I LOVE IT!
Idag är det Milow som gäller igen, han är riktigt grym och har så jävla skön röst.

Ha det göttans
//xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0