Höstlov.

Jag var nyss väldigt glad och nu är jag trött och har ont i huvudet så in i.
Jag älskar min klass.
Jag vet att jag tjötar om det men det är sant.

Jag är väldigt glad fortfarande egentligen.
Det är fredag, höstlov, snart Takida konsert med Lillemor och ikväll blir det disko!
Så här langar jag en bild som berättar vad jag ska göra på höstlovet:
:D

Mamma låter som Maris mamma förtillfället.
SKIT LÄSKIGT!

På resturant City spar jag pengar och klättrar i level.
All the time.
Jag ska nog baka kladdmuffins strax.
Är väldigt sugen på det.

Jag skriver in ett par dikter som jag har skrivit:

"Jag kan andas
Jag kan gå
Jag kan le
Jag kan låtsas som om allt är som det ska
Men jag kan också lova att det inte är det"


"Jag antar att jag bara kan fortsätta drömma
Efter du har försvunnit vill jag bara allting glömma
Jag önskade för längesedan att du skulle bli min
Nu önskar jag att den drömmen är din
Jag vill inte plågas mer
Utan att någon ser
Mitt inre plågar mig
När jag tänker på dig
Du ska egentligen vara ute ur mitt liv
Men för mig är det ett jätte kliv
Livet är egentligen ett jätte stort hinder
Men vad hjälper det när du är röd om dina kinder

Jag undrar om dom andra är seende
När du visar mig ditt leende"


// Frida Berglund ©



Mvh
//xd

Kommentarer
Postat av: nadia ak

ha det jättebra då! :D

2009-10-23 @ 19:29:25
URL: http://nadiaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0