Hej.

Mijoink!
Älskar jag att säga.
Det var med i ett barnpogram någon gång, minns inte när eller vilket pogram men det har varit med någonstans.

Det var bara det jag ville säga och så ville jag summera kvällen i en bild:
6162

Men som lilla jag VG i svenska kan ju inte låta bli att skriva lite ändå ;)
Jag sköt 21 poäng bättre än pappa!
FÖRSTÅR DU MIN LYCKA?!

Och nu ska jag glo på House M.D!
Jag kan inte få nog av den grabben, han är störtskön!


Nepp så nu blir de house, ha det great!

// Frida

Kommentarer
Postat av: alicia

jo .

en dag till och jag kanske inte skulle överlevt :O

2009-10-27 @ 15:21:40
URL: http://aliciahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0