God morgon?

Åkte lite snabbt och spontant på en fest igår som jag inte hann skriva om såere.
Stannade där till halv ett tror jag.
Det var härligt, dom var sköna har inte festat med de flesta där innan men det var inget fel på det.

Så nu sitter jag här ganska nyvaken och funderar.
Inte bakfull om du tror det, eftersom det var spontant så hade jag inte med mig dricka och man ska inte tigga.

Jag fick ett konstigt sug efter att göra allt jag brukar göra när det är skola och sånt jag inte har gjort på jätte länge.
Alltså jag vill sätta mig och sticka, spela gitarr (har jag inte gjort på hela lovet känner mig sämst), köra fyrhjuling och paddla...
Fast först vill jag faktiskt duscha.
Känner mig riktigt unken.


Så nu bär det av till en dusch och sen äta.
Efter det ska jag sticka, spela gitarr eller ta kort.
Vi får se vilket.
Ha det bäst!
//:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0