Facebook?

Facebook's spel?
Vad tycker ni om dom? Jag spelar massa olika på facebook, varje dag.
T ex:
:D
FarmVille.
Inte ett så jätte roligt spel men det är helt ok.
Det går ut på att man ska ha sin egen farm och så/skörda/mjölka med mera.
Där är jag på level 24 at the moment.

:P
Restaurant City.
Det går ut på att man ska sköta sin egen restaurang och gå upp i level, även där är jag på level 24.
Detta spelet knarkade jag i sommras, jag spelade det dygnet runt nästan.
Det har avtagit rejält, nu spelar jag det när jag har tid.
När en kompis gick om mig där började jag spela mer igen.

xP
Happy Aquarium.
Man har sitt eget akvarium och sköter sina fiskar där.
Det går inte ut på något speciellt.
Man ska bara mata fiskarna, tvätta akvariumet och se till att fiskarna parar sig.
Där är jag på level 18 och jag tycker det är ganska meningslöst men man kan ju inte bara låta fiskarna dö... right?

Har du några tips på spel?

//xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0