Lämplig rubrik på en söndag?

Har suttit här i flera minuter nu och försökt komma på en rubrik.
Det går inte, det går bara inte.

Var på ståendeskytteutbildning innan.
Ibörjan var det kul, man fastnade för det och han förklarade så sjukt bra.
Men efter fikat var det bara segt.
En bild kommer på sin plats?

Inte mitt gevär på bilden, om jag inte minns fel var det pappas.

Men man lärde sig mycket och det var nog syfftet.

Sen har jag varit lite depp idag, fråga mig inte varför för det vet jag inte.

Jag har tagit reda på att jag kommer få min lön nästa vecka förhoppningsvis.
Känns bra, det var ju på tiden.
Funderar på att köpa biljetter till Takidas konsert i Gbg i november.
Ska nog det, har länge velat se dom live.
DBA är ju i tyskland för tillfället så dom ska nog inte ha en konsert här på ett tag.
Eller jo, den tolfte december kommer dom tydligen...
Får se...
ska jag gå på Takidas eller DBA's?


//xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0