Bandit rock :)

Nu är det fredag igen.
Det gillar vi.
Även idag hände det saker i våran klass, sjukt kul (inte själva saken utan att man aldrig kan ha tråkigt).
Idag är det soligt med ;) Det gillar vi.

Jag sitter här och lyssnar på Bandit Rock's webbradio, det vill inte komma in i min radio så...
http://www.bandit.se/webbradio/frameset.php?mode=bandit-gbg

Men nu får jag stänga av den och kolla vidare på House istället.
Det är det vanliga, att jag sätter mig på mitt rum med gitarren i hand och kollar på House.
Efter det bloggar jag lite snabbt innan jag går och äter med mor och far.
Fast nu är Erik hemma...
visst det går... men jag kan inte påstå att det är särskilt roligt.
Nu tänker jag lägga upp en bild på mig och Lilla JENNIFER <3
45
:D


Nepp nu blir det som sagt House.
Ha det bra! <3xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0