Autum

Skolan knallade på som vanligt.
Fick tillbaka No-proven idag och jag hade VG! Håller hårt i det VG jag fick förra året.
Fick också se poängen so far på so'n, 27 poäng! Allt över 16 var G tror jag.
Så nu har jag VG i engelska och No.
Minst G i So...
IG i matte skulle jag tro, men vi får se...

Ialla fall...
Jag och Kajsa är garanterade på DeadByApril konserten den 12 december, happy face på det.
Sen pratade jag med Mari idag, hon vill gärna hänga med till GBG och lyssna på Takida så om min faster tillåter ett par inneboende så bär det av till GBG den 26 november.
Jag är glad! Minst två saker att se framtill då!
Kommer bli superduper najs!

Idag har jag inte gjort så mycket, ska snart träna lite på engelskan och sen blir det nog mat.
Tog däremot lite höst kort men jag upptäckte att det var lite kallt så jag gick in.
Men ni kan få se en:


Nu är det ett väldigt mjukt och varmt ljus ute ser jag, kanske borde springa ut och trycka av lite kort....


Nej nu får jag runda av, ni får ha det så bra!
//xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0