Torsdag.

Jag skrattade.
Dessa bloggbråk.
Ja, jag ska inte säga mer för "Desse" sa tillräckligt för oss båda.
Men jag står fast vid min åsikt.

Skola idag.
Erik J har huvudpersonen, eller ja, han fångade min uppmärksamhet mest ialla fall.

Jo jag har funderat nu i två dagar på vad det var jag tänkte skriva på bloggen och nu kom jag på det!
Jo en person frågade mig om jag hällre skulle ta en bondepöjk än en fjortisbooi.
Sicken fråga säger jag.
Men svaret blev att jag inte tar någon av dom.
En snäll, trevlig kille som är någolunda snygg duger.
Jag vill inte ha en kille som är copy min bror och jag vill inte ha en som har ett x antal smink i ansiktet och ett x antal vax i håret.
Men jag tror att jag har hittat en kille som jag gillar.
Men jag vet faktiskt inte.


Nu får jag skriva in Tyskan för Evelina ska ha den och sen ska jag plugga till provet... fast jag vet inte vad jag ska plugga på.
Skitsamma.


Solongsuckers!

Kommentarer
Postat av: dess

haha, tack. Äntligen ;)

2009-11-05 @ 16:04:58
URL: http://justdoitdesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0