Sorry

Min dåliga uppdatering hatas?

Men jag har varken orkat eller velat.
I morgon börjar skolan igen.
Varför känns alltid loven så korta?
Fast detta lovet har varit det bästa på länge!
Jag har haft roligt nästan hela tiden!
Det är tummen upp på!
Jag har inte blivit sjuk häller som jag alltid blir när det är lov.

Jag vill egentligen inte skriva här och jag har egentligen inget att skriva häller.
Men i morgon ska jag gå till skolan med en ny jacka som luktar rök, jag får väl hänga den i skåpet när jag kommer fram så att säga...
Det är bättre än att frysa i alla fall.

Detta blir ett fluminlägg känner jag på mig så ta det med en nypa salt för snart kommer det komma smilisar och annat smått och gott känner jag.
(Tog nyss en tablett med druvsocker så nu är jag upp i varv igen!)
(Jag tar en till!)
(MUMS!)

Nu ska jag sortera kläder och packa gympaväskan tror jag! HAHA xD
(Sa ju det med smilisarna xP)



Nepp nu får jag dra igång ska nog snart sova btw!
Och just det, jag skrev det här inlägget på knappa minuten för jag har sån överenergi! WIIIEOO


Ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0