Onsdag 22.48

Idag blev det riktigt många inlägg, hoppas att någon uppskattade det.
Nu har jag skrivit upp det jag kommer packa ner i morgon bitti osv.
Fixa bilderna till Lillemor på CD, laddar mobilen, letat upp mer tandkräm, lagt tågbiljetterna där dom ska vara.

Ville också säga att jag har i ett par  blåa öronhänge (jag har nästan aldrig öronhängen) det är för att jag i morgon bitti ska få i vilka öronhänge som helst, kommer nog bli de svarta gitarrerna som jag och Marita köpte i Varberg.
Jaja nu ska jag springa och pissa, sen ska jag sova, sjukt trött.

Imorgon ska jag försöka uppdatera när jag är i skolan men vi får se, jag lär glömma det eller liknande.

P.s Hoppas Lillemors mobilkamera är bra, min suger och man får inte ha med systemkameran in... d.s


God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0