Onsdag 15.14

Idag...
är jag superduper possitiv!
Varför...?
för jag ska på Takida konserten i morgon!
Och...?
för att mina klass är älskvärd!

Idag...
skrattade jag.
log jag.
hade jag allmänt roligt.
log jag mot problemen.

Idag var dagen då mitt liv förändrades.

För det gör det ju hela tiden.

Jag har inte ens något emot regnet idag.
Alla tycker att det är så tråkigt väder, man blir blöt och man kan inte sola.
Tro mig man kan sola, jag och Kajsa vet. Dagens flum inlägg!
Langar en bild som jag tyckte var jävligt lustig när jag hittade den:

Haha! Bäst idag.
Nu ska jag sätta mig och vänta på att the simpsons ska börja och sen får vi se vad som händet.
Ni får ha det bäst i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0