Måndag 16.28

Precis.
Jag var inte och färgade håret idag.
Cissi var sjuk.
Ska färga på onsdag om allt går vägen.

Mamma hälsade på i skolan idag.
Kajsa och Becka ligger hemma och är sjuka, Jennifer mådde illa och gick hem innan lunch.
Men jag höll mig frisk.
Och tog grissprutan.
Katarina och jag pratade på om allt möjligt och
hon sa: Nu är vi klara!
Jag: Va? Jag trodde bara att du tvättade....?
Haha, jag är lost.
Så den märktes alltså inte alls.
Men sen domnade armen av, nästan helt.
Kände den knappt alls.
Men det gick över och nu är jag pigg och glad igen.
Var tillochmed med på idrotten utan några större problem.

Men som sagt blev det ingen hårfärgning idag.
Men det ska nog bli en skytterunda om inte pappa är för kass.


Så I see ya later girls! (and boys ofc)

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

sv: ååh den är ju så fin :)

2009-11-16 @ 20:59:59
URL: http://sandrajonassonss.blogg.se/
Postat av: Alicia

skojar du ?

jag tog sprutan i fredags och har fortfarande så ont i armen att jag kan kräkas .

2009-11-16 @ 21:05:45
URL: http://aliciahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0