Lördag 13.59

1. Hur gammal är du?  14 år.
2. Är du kär just nu? Ja.
3. Om ja, i vem? Honom, *pekar*
4. Är det en bra människa? Ja, helt underbar.
5. Hur länge har du varit kär i honom/henne? Halv år/år något åt det hållet.
6. Mår du bra? Just nu, ja.
7. Var bor du? Krogs-stället
8. Hur gammal är du om 2 år? 16 år.
9. Vad gör du då? övningskör
10. Vad gör du imorgon? Softa
11. Vad gör du just nu? Svarar på det här, är inne på bloggtrafik.nu och så funderar jag.
12. Favoritfärg? Blå och grön.
13. Favoritord? "Ye" och "Det är inte lätt asså"
14. Vem älskar du allra mest? Ska fundera på det.
15. Favoritmat? Ska fundera på det.
16. Är du kåt? inte nu, nej.
17. Har du någonsin haft sex? Kanske.
18. Varför? Det är något som man har för att man gillar det?
19. Vad lyssnar du på för musik? Rock.
20. Är du kräsen av dig? Ja.
21. Har du någon fobi? Tänkte skriva Darin, men det är inte sant, Carolina Af Ugglas är min fobi.
22. Favoritämne i skolan? Svenska.
23. Vad är du bra på? Käfta emot.
24.
Vad går du för gymnasium/har gått/ska gå? Vet inte, linje blir väl Media eller något sådant... men gymnasium blir i Dalarna.



Bara för att jag har tråkigt.
Ska dra på mig andra byxor, en varm tröja och greppa kameran snart.
Markobilder, here I come!



Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0