Lördag 13.18

Kom nyss hem från skyttetävlingen.
Var verkligen skit nervös, min första tävling(någonsin) , stående.
Sen åkte vi och lämnade gevären, sa farväl till Amme och Karin.
Efter det åkte vi till Grytan och åt dagens, skit gott!
Och till slut åkte vi och köpte pärre (potatisar).

Och nu är vi hemma.
Erik och Henke kom nyss.
Mamma är på någon julmarknadssak...

Häpp nu ska jag fixa lite med bilderna igen... älskade hatade bilder.
Ska ju sälja dem i morgon, kom och köp vettja!
Fick nyss idén om att fixa ett stort collage med bilderna från klassresan, ska bara få tag i lite saker som kan behövas så kanske jag får gjort de till måndag, men bara kanske.
Jaja ialla fall...


Ha det bäst och kommentera mest!

Kommentarer
Postat av: Lia ☆ Keep it real

Meeen, hur gick tävlingen då? :)

2009-11-14 @ 23:10:08
URL: http://wazup.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0