If my life is the price, it's my life it will cost

Har nyss duschat.
Skulle precis börja packa men jag fastnade på ett spel.
Skit samma.
Nu ska jag i vilket fall som helst sätta allt på laddning, flytta över saker...
å ja, ni fattar.
Langar en dagens:

DAGENS...

Låt Klick
Saknad -   Hum. En kram... tror jag.
Kläder -  Samma som vanligt.
Kram - fick jag ingen :(
Mat - Kött å påtäter
Köpt - Jag har inte köpt någonting idag.
Göra sen -  Sova
Godis - Nonstop
Pinsammaste - Pinsamt? Jag vet inte ens hur det känns xD
Skratt - Let's see...I don't know


Ska försöka blogga i morgon innan jag åker men vi får se...
Så förvänta er inget förren om en evighet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0