Fredag (!) 15.00

Hemma från skolan nu.
Satt och funderade lite i bussen.

En kille satt och kollade på mig hela tiden, bussresan är 30 minuter lång.
Varför kollar man på en vanlig tjej med en egen stil och lila hår?
Okej okej, det låter kanske inte så vanligt men varför glo?
Jag tänkte att jag får testa om man ville säga något eller inte så jag tog ut hörluren i örat mot hans håll.
Då bytade han sittställning, slump? Inte andra, tredje och fjärde gången kan jag lova.
Är det inte väldigt störande när folk glor på en i flera minuter, det känns som en evighet!

Fast jag har iochförsig mitt sätt att få folk att sluta med det.
Stirra tillbaka, såklart.
Helst djup ner i ögonen.
Det gillar dom inte kan jag lova.
Men den här grabben var ful, ville inte kolla i hans ögon överhuvudtaget.

Skitsamma.
Vi var 18 st i klassen idag, alltså 11 sjuka.
Det kändes som vi färre än så.

Jaja.
En annan sak jag tänkte skriva om här var:
När man sitter och försöker tänka och man hör hela tiden att personen bakom pratar om något som den personen som den pratar till inte ens lyssnar.
Om man lyssnar mellan raderna skryter den, berättar hur jävla roligt liv personen har.
Har du någonsin lyssnat mellan raderna? Man kan höra hur personen byter tankar nästan.
Hur den först tänker "idiot" och sen "stackare".

Well well.
Det kommer ett blogginlägg sen om en och en halv timme ungefär ;)
Då kommer outfit och grejer upp skulle jag tro, nu är jag lite sugen på att gå ut och ta kort, men det gör jag nog inte.
Det blir kolla på tv och spela spel till bror kommer hem, så emigrerar jag till mitt rum.

Langar bild på dagens lyckokaka.
//Kimp

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0