Första gången jag stod i gekås kön in!

Tänkte skriva om dagen lite snabbt.
Vaknade runt 11 och satte mig och tittade på House med en gång!
Kollade på House till ett igår med.
Så ni fattar att jag älskar honom.
Sen la jag över min första bild på mitt nya USBminne och sprang ner och skrev ut bilden.
Jag blev riktigt nöjd!
När mor kom hem åt vi och sen bar det av till Gekås.
Det blev första gången vi stod i en gekås kö in!
Wow, ja det var verkligen en upplevelse... (hum?)
Sen shoppade vi loss på ramar till bilder som jag ska sälja den 15...
Eller ja, jag lägger upp bild på det:

Yes, that's it.
12 ramar! :)
Ny parfym! (adidas är fan grymma på parfymer måste jag säga)
Creed's cdskiva!
P!nk's cdskviva!
DigitalFoto tidningen!

Så det var inget storshoppande här va! ;)
Men jag blev skit förvånad när jag såg Creed's cd där.
Skitsamma.
Nu  har jag kommit hem och ligger och lyssnar på Creed, surfar och ska snart läsa tidningen.
Imorgon blir det lerduveskytte på morgonen och fira morfar sen!
Han ska nog få en tavla ;)

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0