Tråkigt. Hjälp mig?

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där? "-Kom igen nu! ropar Louise och drar in henne bland..."

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? Väggen

3. Vad var det senaste du såg på tv? Harry Potter

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är: 19.25?

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? Hör inte datorn, hör stereon på högsta volym.

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Gick på midnattsmässa i morse?

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen? Facebook och min bdb.

8. Vad har du på dig? Mjukisbralls, DBA-tröjan, tjocktröja.

9. Drömde du något inatt? I så fall – vad? Sov knappt.

10. När skrattade du senast?
Igår.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? Priser, hyllor, tavlor, affischer... en spegel, renhorn... vafan, jag är i mitt rum?

12. Har du sett något konstigt på sistone? Jag kollade på Harry Potter precis, vad förväntar du dig?

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Var? Vilken? *snurrar runt* jag ser ingen utmaning?

14. Vilken var den senaste film du såg? Harry Potter - de vises sten eller vad den heter.

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa? Göra låter bättre. Jag skulle ge mamma och pappa varsin miljon om dom lät mig pierca mig och riva väggen mellan mitt och Eriks fd rum. Sen skulle jag köpa färg och måla om mitt nya rum.

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag pratar med mig själv.

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara? Världen klarar sig utan den förändringen, men jag skulle nog hjälpa mitt favoritband med turner och sånt :)

18. Tycker du om att dansa? Jag kan inte dansa, men hoppa i takt till musiken på konserter, det är livet.

19. George Bush? Barack Obama.

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka? Suna och... vad var det nu... Homer.

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? Ja, men jag har kommit fram till att Sverige är bäst.

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? Jag önskar att han sa: "kom in och hälsa på Maj" Men han kommer säga: "Vafan gör du här? Du ska till helvetet, jubelidiot!"

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna? Dom som känner för't eller inte har något bättre för sig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

suna blir anus baklänges

2009-12-27 @ 12:19:16

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0