Torsdag 21.04



Jag har inte en jävla aning varför jag skriver ett inlägg nu.
Men jag tyckte nog att det behövdes.
Bilden är gammal, jag var blond.
Dagens diss:
När man alltid har samma plats i bussen och just den morgonen när man mår som sämst har någon jävla idiot lagt sin väska ivägen trots att dom vet att man alltid sitter just där.
Jag kastar bort väskan och sätter mig där ändå, jävla idioter.
Dagens hiss:
När man helt spontant städar sitt rum.
Vad mer behövs sägas?

Innan, för några år sedan, ville jag bli psykolog.
Nu har jag insett att jag inte passar som det.
Jag försöker påverka folks åsikter hela tiden, det ska inte en psykolog göra.
Nu hade jag tänkt att bli något annat, jag vet inte vad...
Jag vet vilken stad jag ska gå i men inte vilken linje.
Jag ska gå i en stad ungefär 80 mil härifrån.
Bara för att jag vet vilken stad har jag börjat söka lite efter sportskytteklubbar osv.
För jag vill inte sluta med mina fritidsaktiviteter bara för att jag flyttar.
Hittade även en kajak och kanot klubb, verkar spännande jag som har egen kajak.
Har inte paddlat på år och dagar känns det som men nästa sommar, då jävlar.
Intresset sloknade lite i somras av någon anledning men nu är jag plötsligt super sugen på att paddla igen.

Nu får jag ta in Baccus gubben, träna på tyskan och kemiprovet och sen får jag nog sova.
Jag har inte sovit ut på riktigt länge känns det som, så en helg kommer sitta fint som handen i strumpan...
Nej vänta nu blev det fel.

Jag kommer ge bort lite tavlor och sånt i julklapp var det tänkt.
Men dom "julklapparna" till kompisarna är redan köpta.
Jaja, julen kan ta sig.

God natt.

Kommentarer
Postat av: Vanessou

Fin blogg (:

2009-12-04 @ 13:59:28
URL: http://twoandonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0