Tisdag 20.16 - 1/12

Första december
Var det inte i går det var september?


Idag var jag med Mari efter skolan, köpte "julklappar" inte en jävla människa (förutom Mari och mamma) kan säga vad det är för något, jag lovar dig!
Vi satt och diskuterade hur jävla skönt det är med att ha en egen stil (för nog fan kan du inte komma och säga att jag ser ut som alla andra!).
Sen åkte vi hem till Marisch och softade. "Lagade mina byxor" också, mamma goes verry happy.
Ironi förhelvete.
Sonic Syndicate TV in my .
Men nu är jag hemma med datorn i knät, ett leende på läpparna och musik i högtalarna, precis som det ska vara.

Jag kanske inte är omtyckt av alla men jag är ändå den bästa jag i hela världen.

So screw the haters and kiss the lovers.
Hård.
Good bye GrodBaguetter!



Kommentarer
Postat av: sandra

ha en trevlig kv.

2009-12-01 @ 21:13:47
URL: http://sandrakess.blogg.se/
Postat av: ·• J j j o o o s s s a a a n •·

söt blogg ^^

2009-12-01 @ 21:15:57
URL: http://radiobilar.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0