Söndag 16.02

In flames
Killswitch Engage
Dead By April


Ja, vad ska jag säga?
AWESOME!

Vad det andra bandet hette minns jag inte, om jag ens fick reda på det.
Vi åkte dit, åt varsin korv, gick in och satte oss.
Satte oss.
Fy fan.
Ståplatser = kärlek.
Well, det gick ganska bra ändå.
Trots det skrev jag ett klagobrev till Dead By April's press kontakt.
En man i rosa mössa och en svart strumpa över sina viktigaste ägodelar och till resten naken sprang runt på scen när dom var där.
Det gav publiken fel uppfattning av Dead By April, jag lovar dig.
Så det blev ett litet klagobrev.
Men det blir nog väl.

Utöver det var konserten underbar!

Jag köpte:

Helt fucking underbar.

Men vi kom hem runt halv tre inatt.
Så runt tre somnade jag.
Mamma väckte mig halv ett, alltså en halvtimme innan vi skulle till Gunnarps tomteprommenad.
Jag vann Nalle Puh, i stooooor skala.

Det är tredje advent och lucia idag.
Skit samma.
Nu har jag i alla fall ätit 13 chokladbitar nu.
Chokladkalender i mitt hjärta.


Kommentarer
Postat av: emma

fyfan va grymt det va! jag stog längstfram lite åt höger :D men hoppas du skojar? han med rosa mössa går ju alltid runt och filmar, det är ju det som är roligt. herregud, tål du inte humor eller?

2009-12-13 @ 16:56:50
Postat av: Zanna

HAHA xD OJ VA FARLIGT.

han va HELT naken på Metaltown, va ere med dej? Har du tappat lusten för humor frida? xD

(DBA, jah, dom suger ju live xD )

2009-12-13 @ 20:41:39

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0