Somliga lever, somliga dör. Andra vet inte vad dom gör.

Bara för att jag inte vet vart jag ska ta vägen.


AVSLUTA MENINGEN :

Jag har insett att min senaste kyss... var lite väl länge sen.
Jag lyssnar på... bra musik.
Jag pratar... mest hela tiden.
Jag tycker om...musik.
Min bästa vän är...*harkel* mina bästa vänner är Suz, Kajsi und Mari.
Min första riktiga kyss... vill jag inte prata om.
Jag avskyr när folk... ska vara som alla andra.
Kärlek är... ingen ros på alla hjärtans dag. Kärlek är när du inte behöver vara någon annan än dig själv i din älskades närhet.
Jag gillar att... njuta av livet i dess starka vindar.
Jag kommer alltid att... andas, le och vara besviken.
Jag är hemligt förälskad i... En bästa killen på jorden, enligt mig.
Sist jag grät var... inget jag minns
Min mobiltelefon är... en del av mitt liv.
När jag vaknar på morgonen... trycker jag på snooze, somnar om jag drömmer igen.
Innan jag går och lägger mig... studerar jag mig själv i speglen, äckliga as?
Just nu tänker jag på att... jag är lite djup egentligen.
Bebisar är... ett stadie i livet. Ingen åldersgrupp jag direkt håller om.
Idag har jag...  önskat att jag var smidigare.
Ikväll ska jag... läsa till midnatt och hoppas på att sömnen kommer någongång.
I morgon kommer jag... gå i samma gammla jävla vanor.
Jag vill verkligen... inte ljuga mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0