Something I'm not good at, love.

Jag ska köpa en trisslott - tur i spel, otur i kärlek.
Jag ska låta bli, imorgon gör jag det - gör det idag i morgon kan det vara förbjudet.
Jag ska sluta hoppas - den som lever på hoppet lever för lite.
Jag ska spela in hela mitt liv och titta på det innan jag dör - livet går inte i repris.
Jag ska bli som du - var dig själv, alla andra är upptagna.
Jag ska blunda resten av mitt liv - Den som lever får se

Fråga inte varför jag skrev det där.
Kanske för att bevisa att inget motto håller i praktiken?
Här kommer ett "motto" som jag tycker var bra:
Livet handlar inte om att banta och stå lydigt i kö, väntandes på sin tur. När man lämnar jordelivet ska man göra det med en bredsladd totalt utkörd, med en chokladkaka i ena handen, en vinflaska i den andra och utbrista "hej vilken åktur!".


"Jag vill aldrig lämna jorden ovetandes om vad jag gjorde rätt och vad jag gjorde fel, jag ska göra det jag känner för, när jag känner för't."

Egentligen kommer jag aldrig hålla det, fast det låter i alla fall bra.

Jag drabbades av en plötslig jävla saknad.
Varje gång jag blinkar tänker jag på dig.
Det är jobbigt.

"My heart hurts like hell,
I can tell.
When I'm thinking about you,
I hope you miss me too."


I can just say: 'Cause love is like a fucking disease!

Kommentarer
Postat av: Felicia

sv: japp, silent hill 3 :> men 2an ska visst vara bättre

2009-12-21 @ 18:21:34
URL: http://chiptek.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0