Som om ingen älskar mig mer...

Funderar på om jag inte ska hoppa sönder pappas julklapp nu.
Han lyckas fan alltid komma på hur det är jag som förstör allting.
Ibland underar man om han älskar mig överhuvudtaget.
Fast någonstans i bakhuvudet vet man ju det.

Det är inte lätt att vara glad när alla är arga.

Just nu längtar jag tills jag börjar gymnasiet.
Så jag kommer bort från detta.

Imorgon ska jag till Henke.
Lätt som fan att jag sover över där.

För bara en timme sen tänkte jag på hur jävla bra jag har det egentligen.
Nu undrar jag hur fan jag kunde tänka så.


Bakom fasaden är mitt liv inte så jävla bra som det verkar.

Nu ska jag lyssna på musik på högsta volym, packa till övernattningen i morgon och hämta hästen tidigt idag annars blir dom väl förbannade för det med.

Langar världens bästa låt när man är förbannad:


Kommentarer
Postat av: orren

sv;

Dom är ju bara så patetiska!

2009-12-20 @ 19:00:23
URL: http://orreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0