Onsdag21.34

Jag trodde att det skulle ta högst två timmar, det tog tre.
Jag trodde att jag skulle komma sist, jag kom sjua av åtta.

Skyttetävlingen för en halvtimme sen pratar jag såklart om.
Vann godis.

Det har varit en riktigt bra dag idag.
Fick reda på betygen och hitills inte ett enda ig.
Fast jag har ju inte pratat med C-A än, men jag vägrar.
Tänk bara, ensam i ett rum med honom?
Ni som inte vet vem C-A är, grattis, ni vill inte veta.

Några oväntade VG gör ingen skada.

Men nu är det bara i morgon vi går länge, sen är det julavslutning och grejor.

Nu ska jag snabbt springa ut och hämta Baccus, ge Molle sen blir det läsa och sova sova.
Bäst det ha / Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0