Onsdag 20.11 - glosor.eu

Ja.
Efter att nu suttit här och lyssnat på musik, skrivit dikter och tränat på glosorna är det strax dags att gå ut och hämta hästen.
Jag tränade på glosorna här.
De flesta tycker att den sidan suger men personligen är den mycket bättre än konkurrenterna glosboken osv...
För den släpper inte glosan om man har fel första gången utan den kommer tillbaka och till slut måste du kunna den för att klara testen. Det är bara så rätt.
Så nu har engelskaglosorna ta mig fan fastnat kan jag lova.

Häpp ser på vädret och tiden att det är fan dags att gå ut nu, ska bara ta en maltesers.
See ya all, suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0