Onsdag 18.08

Det blev ingen gitarrspelning idag, Peter var sjuk tror jag...
Men jag har hittat ett par fynd som jag trodde var förlorade.
1. Rödsvarta fingervantar! Dom är bäst när man ska ta kort, då fryser man inte av sig hela handen i alla fall.
2. USB-minnet! Shit jag trodde att det var förlorat för all framtid med icke då, börjar man städa sin kamera väska hittar man många kalasfynd!

Apro på min kameraväska så var jag ute och tog kort innan.
Precis innan solen skulle gå ner, frost är för jävla vackert.
Nu lägger jag upp bilderna här och ska plugga på engelskan.







Vilken var favoriten?
Min är den tredje på isolatorn.

Kommentarer
Postat av: yasmine Lackinger

Den första ^^<3

2009-12-02 @ 18:33:33
URL: http://yasmine.se
Postat av: emma

alllting bra ??:D



snygga bilder

2009-12-02 @ 18:48:07
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0