Nyår.

I kväll ska jag för sista gången i år...
... ta in Baccus.
... duscha.
... torka håret.
... spänna fast nitbältet.
... se mig i speglen.
... le åt människor jag inte sett på ett helt år.
... spela Takida.
... sätta ihop en outfit och kanske ta kort på den.
... sätta i ett par örhängen (jag har nästintill aldrig örhängen).
... ge Molle mat.
... dra på mig ett par sockar.
... säga adjö till historiens mest utvecklande år.
... gå två kilometer.
... ladda min kamera.
... ta kort.
... bära ner tvätt.
... ringa Jennifer vid tolvslaget och säga att jag saknar henne.
... skratta.
... bli små lullig.


Ville också nämna i årets sista blogginlägg att jag äntligen har städat mitt rum!
Ja, har du hört?

Jag langar en nyårslåt (spotify, den fanns inte på youtube).
Den bästa nyårslåten jag någonsin har hört.

Men nu ska jag ta in Baccus för sista gången i år.
Sååå hejsvejs, vi hörs 2010!

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0