Måndag 22.32

Allting förändras varje dag.
Relationer bildas, eller bryts.
Lögner skapas och avslöjas.
Du tar en omväg hem från bussen, eller en kortare sträcka.
Du ler, eller är ledsen.
Du är nöjd eller icke nöjd.

Man kan inte säga att alla dagar är den andra lika.
För det är inte möjligt, inte en chans i världen.
Försök.
Precis, där ser du.

Suza, du är rolig förhelvete! skratt skratt.


Så håller vi på på vardagarna, förlåt Suz men jag var bara tvungen.

Jag har inget att tillägga, tror jag.

Tack för att jag inte får ett enda retard muffins! Tack och god natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAH xD DUU! du ska logga in på... ah, nånstans där jag kan snacka med dej FÖRHELVETE!

2009-12-08 @ 18:28:34

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0